6 stycznia 2015

Come back

Była wielka ucieczka teraz będzie mały, wielki powrót. Nie raz w życiu trzeba dać sobie czas, albo wszystko wróci do normy, albo nastąpią zmiany.
Lubiłam i lubię  ten blog. Zastanawiałam się czy  założyć nowy i zacząć od początku. Ale to nie początek. To ciągłość, tylko z krótką przerwą na twórczość. Zajmowało mnie coś innego. Musiałam wiele się nauczyć i uczę się stale.

Na początek dwie prace. Jedna zrobiona pod kierunkiem Olgi. Druga dzięki grafikom Janet.








A u mnie w ogrodzie zima.


11 komentarzy :

ewinka Nowa pisze...

Piękne tło i kompozycja kwiatowa :-))) Cieszę się ,że wróciłaś :-)))

Songaja pisze...

Dziękuję Ci pięknie ewinka Nowa.

Caro-ART pisze...

Przepiękna :)

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

Slicznie

mru pisze...

ale fajnie, że wróciłaś :) a prace wspaniałe :) szczególnie pudełko mnie urzekło :)

Ludkasz pisze...

Prace jak zwykle piękne:)
Ale sie cieszę,że wróciłaś:)

OriBella pisze...

Piękne prace, pudełeczko mnie zauroczyło i nareszcie jesteś, cieszę się i dobrze, że jesteś:*
PS Ależ u Ciebie zima, u nas wiosna raczej;)Pozdrawiam cieplutko:)

OriBella pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Storage Facilities pisze...

Good idea i love the design of the box. i will do like this and share to my love ones.

Arleta pisze...

wpanialosci

OriBella pisze...

Cały rok Cie tu nie ma, to ja bardzo poproszę, abyś wróciła już może:) Pozdrawiam serdecznie:)