3 stycznia 2014

Po raz pierwszy

robiłam kartkę na chrzest. Nie mam żadnych dodatków zwiąanych z tą uroczystością, nawet nie wiem jak ma na imię chłopczyk. Ale kartka podoba mi się bardzo. Wyszła delikatna i radosna. Na pewno miały wpływ na to grafiki Janet .
Nie zdawałam sobie sprawy jak przyjemnie robi się kartki dla dzieci. A jeszcze z wdzięcznych papierów Rae , to sama przyjemność.
Druga karka też na zamówienie. Z okazji dwudziestopięciolecia małżeństwa. Na pudełku w wolnym miejscu będą wklejone cyferki.
Po świątecznym gotowaniu, pieczeniu z wielką radością siedzę w moim przytulnym scraproomie i działam. Znowu piętrzą się na podłodze papiery, wykrojniki, leży gilotyna, o którą wciąż dotkliwie się potykam. Mam głowę( o dziwo) pełną pomysłów.









6 komentarzy :

Peninia / Gosia pisze...

Cudowne prace...piękne kolory! Ślicznie tworzysz!
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowo dla serca. Ciepło pozdrawiam-Peninia*

Ludkasz pisze...

Śliczne kartki:) Takie ciepłe i optymistyczne:)
Dobrego roku Ci życzę:)

Unknown pisze...

Przepiękne prace.
A w Nowym Roku życzę spełnienia wszystkich scrapowych marzeń :)

OriBella pisze...

Piękne i delikatne prace, cudnie dobrane kolorki:) Samego dobra w Nowym Roku:)

adziamar pisze...

Piękna, taka romantyczna i delikatna praca. Pozdrawiam

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudne kartki dla dzieci i piękna ślubna kartka, wspaniała kompozycja z kwiatów.