21 października 2013

"Dla tych spośród nas, którzy odeszli"

Wykonałam 12 zaproszeń na wieczornicę " Dla tych spośród nas, którzy odeszli".
Przez kilka dni obmyślałam, jak to zrobić, żeby było dobrze. Wymyśliłam, że musi być brama. Ale skąd tę bramę wziąć. I tu z pomocą przyszła Janet i jej piękne grafiki. No i cudny stempel TH. Oczywiście papiery UHKowe. Bez nich ostatnio nic nie umiem zrobić. Są cudowne.

Na dwóch pierwszych zdjęciach trwa przymiarka. Nic mi nie pasowało. Kwiaty ze starej książki powędrowały na inną kartkę.



W końcu wyszło tak jak poniżej. Najgorsze było klejenie. Jeszcze w środku napisy i podkladka. Zużyłam mnóstwo kosteczek, tekturek, całego magika i duży klej w sztyfcie Tetis (pięknie klei, nie marszczy papieru).






7 komentarzy :

Ludkasz pisze...

Ale cudne!!!! Zachwycają:) Mają taki niezwykły klimat....

Dorota pisze...

Wow, rewelacyjnie poradziłaś sobie z zadaniem! Świetne zaproszenia.

Unknown pisze...

Jestem pod wrażeniem. Zgadzam się, że mają niezwykły klimat...

Caro-ART pisze...

Piękne, mają niepowtarzalny klimat :)

mru pisze...

zachwycające, klimatyczne i nostalgiczne :) bardzo, bardzo mi się podobają :)

Ola (Ikemo) pisze...

Eleganckie, klimatyczne - niesamowite!

Rachel pisze...

maja swój klimat....świetne!!:)..sie zadumałam.....