12 lipca 2011

Wrocław

Sobotę i niedzielę spędziłam we Wrocławiu na Dolnośląskich Letnich Warsztatach  Craftowych. Przyjechałam chyba dziesięć lat młodsza, zadowolona i z głową pełną pomysłów. Wzięłam udział w pięciu spotkaniach. Składałam papier, decupażowałam i robiłam karteczki. Dziewczyny prowadzące przesympatyczne, stworzyły przyjazną atmosferę i nauczyły wielu pięknych rzeczy. Wielkie podziękowania dla  Bikeflower , Kasi Izydorczyk  i  Molly.




 Tę karteczkę wykonałam na warsztatach prowadzonych przez Bikeflower .



  A to już moja praca domowa. Wykorzystałam prezent od Molly- piękny japoński papier i prezent od Moni z http://www.craftshop.pl/ -
naklejki.


















A to moje prace przygotowane na DLWC. Byłam bardzo szcęśliwa, kiedy okazało się, że moje dwie  monochromatyczne prace zostały wyróżnione. Pięknie dziękuję za prezenty Moni                                 z   http://www.craftshop.pl/  i Kasi Izydorczyk z  http://manualnie.sklep.pl/






























I na koniec identyfikator i scrap Wspomnienie z wakacji.



5 komentarzy :

OriBella pisze...

Warsztatów i spotkania normalnie zazdroszczę, atmosfera takich spotkań jest niesamowita. A Ty jeszcze tyle cudnych prac na raz pokazujesz:) Identyfikator bardzo mi się podoba, karteczki (te z kursu)super zrobione, a te, które wygrały są fantastyczne:)

shiraja pisze...

Piękne prace. Pozdrawiam cieplutko i do zobaczenia na następnych warsztatach :)

Caro-ART pisze...

Wspaniałe prace ;)

aaa pisze...

To Pani scrapa tak podziwiałam!!!!!!!!
Druga wersja karteczki, Którą pokazywała nam Gosia jest fantastyczna!!!!!
Gratulacje

Rachel pisze...

tak mi sie podobają te karteczki z okienkiem że chyba muszę spróbować:)