10 lipca 2009

Przepis wg Edit


Podjęłam wyzwanie z inspirującego blogu http://art-piaskownica.blogspot.com/2009/07/przepis-na-7-edit.html i wykonałam pracę według przepisu Edit. Zastosowałam materiał w postaci gazy (innego nie miałam). Zrobiłam ręcznie trzy kwiatki. Zszyłam fastrygą pasek błękitnej wstążki, następnie zmarszczoną część doszyłam do papierowego kwiatka wyciętego dziurkaczem. Na końcu dokleiłam perełkę. Ręcznie obszyłam kartkę pomalowaną pastelowymi pigmentami w kolorze żółtym i brązowym. Nie mogłam się doczekać, kiedy wyschnie farba, więc włożyłam kartkę między gazetę i przeprasowałam ją zelazkiem. Ciekawie odbił się wzór z gazety. I w końcu guziki doczekały się swojego miejsca. Lubię je dodawać.




2 komentarze :

Rachel pisze...

ale sie napracowałaś...ale efekt...cudny!!:)

edit pisze...

ha niecierpliwość czasami popłaca odbity wzór wyszedł b, fajnie, dzięki za udział w moim przepisie :)